biznesowe-gamma-zaplecza-119.jpg

Szkolenia biznesowe i sprzedażowe

Nie pamięta nic więc nic dziwnego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze ale to, co nowoczesne, jest najlepsze – czasami najbardziej skuteczne składają się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie skuteczne, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym właściwie jest się kierować podczas wyboru szkolenia – pozwoli to zrobić przemyślanego, rozsądnego wyboru także odpowiednio zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia – czyli „dłużej” nie znaczy „lepiej”

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy także informacji na temat sprzedaży. Wbrew pozorom – wyjątkowo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcom na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami i wykładami oraz podchodzą do nich z wielkim entuzjazmem. Często znacznie lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne i pozbawione „lania wody”, niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą mieli kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji z tych, które mogliby spokojnie pominąć.

Artykuł na blogu: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/

Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno i konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy – takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń – dzięki nim są oni niejako „zmuszani” do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, a po jakimś czasie właściwe działanie stoi się dla nich nawykiem.

Dodaj komentarz